Ako postupovať pri prevzatí zásielky od prepravnej služby:
ČÍTAJTE PROSÍM POZORNE
Pri prevzatí zásielky si prosím prekontrolujte, či nie je poškodený obal zásielky, alebo tovar pod obalom, napr. pokrčené kartóny, pretrhnutá strečová fólia, pokiaľ ide o krbové kachle, krbovú vložku a iné skontrolujte dôkladne sklo…
Ak je zásielky poškodená, vyznačte na doručovacom liste: ZÁSIELKA PREVZATÁ POŠKODENÁ !!! Pokiaľ sa jedná o rozsiahlejšie viditeľné poškodenie na tovare, nepreberajte poškodenú zásielku a vyznačte na doručovacom liste: ZÁSIELKA NEPREVZATÁ - POŠKODENÁ!
Obsah zásielky dôkladne skontrolujte po odchode vodiča - skryté vady ohláste bezodkladne nášmu e-shopu, najneskôr do 3 dní.
Pre uplatnenie reklamácie doručeného tovaru musíte zdokumentovať:
• Celkové zobrazenie obalu zásielky (fotografia zo všetkých strán)
• Celkové zobrazenie poškodenej časti obalu zásielky
• Celkové zobrazenie prepravného štítku zásielky
• Výplne a umiestnenie tovaru v balení
• Celkové zobrazenie poškodeného tovaru Odporúčame nevyhadzovať obal, je predmetom reklamačného konania.
V prípade nezaslania požadovanej fotodokumentácie včas, reklamácia nebude uznaná !!!
Vzniknuté reklamácie, ktoré budú odovzdané na riešenie s požadovanými podkladmi (faktúra alebo číslo objednávky, fotodokumentácia) najneskôr do 3 dní od doručenia zásielky, budú riešené s prepravcom a vybavené v zákonnom termíne. V prípade, že reklamácia bude uplatňovaná po 3 dňoch od doručenia, nebude na ňu braný ohľad.
Bokra Trade s.r.o.